Idosell jest jedną z najczęściej wybieranych platform sprzedażowych w Polsce. Dzięki modelowi SaaS nie musisz się martwić o wiele aspektów technicznych, które wymagają specjalistycznej wiedzy informatycznej. Działając online musisz jednak wiedzieć, na co zwracają uwagę konsumenci i algorytmy wyszukiwarek. Pozycjonowanie sklepu idosell oferuje wiele możliwości, dzięki którym zaoszczędzisz czas i energię.
Możliwości Idosell wspierające Twoje SEO
Z pewnością wiesz, jak wielkie znaczenie dla zysków sklepu internetowego ma odpowiednia optymalizacja. Ponad 93% internautów z całego świata dokonuje zakupów online, a około 30% powraca na stronę, która spełniła ich oczekiwania. Sky-Shop oferuje ciekawe rozwiązania dla strategii pozycjonowania. O czym więc warto wiedzieć?
E-mailing/ SMS
Idosell oferuje zaawansowaną wysyłkę newsletterów do klientów, co z punktu widzenia SEO jest dodatkową możliwością wygenerowania leadów oraz komunikacji z użytkownikami. Dodatkowo na stronie pojawia się okienko pop-up, które zachęca do zapisania się do newslettera.
Program lojalnościowy
Inną możliwością generowania leadów sprzedażowych jest zapisanie się do programu lojalnościowego. Idosell oferuje taką możliwość, a dodatkowo dzięki niej klienci mogą zdobywać punkty zachęcające do większych interakcji ze stroną.
Przyjazny adres URL
Jest to jeden z elementów rankingowych dla wyszukiwarek. Sklep daje możliwość automatycznego wygenerowania przyjaznych linków dla wszystkich podstron oraz produktów, dzięki czemu zabezpieczamy się przed ryzykiem kanibalizacji treści.
Mobilność
Każda strona powinna być responsywna pod kątem urządzeń mobilnych, a także biorąc pod uwagę Mobile-First Index. Idosell dodatkowo umożliwia integrację konta z powiadomieniami SMS, dzięki czemu klient może w przystępny sposób sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia. Zachowujesz tym samym transparentność i wzmacniasz wizerunek.
Media społecznościowe
Pozycjonowanie sklepu Idosell powinno zostać powiązane z mediami społecznościowymi, które są one nieocenioną pomocą promocyjną oraz elementem link buildingu. Za ich pośrednictwem możesz informować o swoich bieżących działaniach, promocjach, wyprzedażach.
Słowo na koniec
Pozycjonowanie sklepu Idosell spełni oczekiwania najbardziej wybrednych właścicieli sklepów. Prosta obsługa i intuicyjny interfejs pozwalają zacząć każdemu. Bez tych elementów nie będziesz mieć szansy na zdobycie wysokiej pozycji rankingowej w SERP, a właśnie ona przekłada się na zyski. Pamiętaj, że jedynie 25% konsumentów zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania.